Какво представлява услугата застраховка по кредит?
Услугата застраховка по потребителски кредит ти дава нужната сигурност и спокойствие.
Тя цели да подпомогне клиента, при невъзможност да подсигурява плащанията по кредита поради инцидент, заболяване и дори нежелана безработица!
Какво се случва, когато настъпи застрахователно събитие?
В случай, че настъпи застрахователно събитие, ви съветваме възможно най-бързо да се свържете със Застрахователя на телефон 0700 89 039. Така ще получите указания относно необходимите Ви документи и процедура по предявяване на претенция. Процедурата можете да намерите и на сайта www.euroinslife.bg, раздел „Документи“.
Какво покрива застраховката?
- “Смърт” в резултат на злополука и заболяване;
- “Възстановяване на медицински разходи” наложени в резултат на злополука за:
- Доболнична помощ
- Болнично лечение
- Медикаменти
- Медицински транспорт
- “Телемедицина” и “Достъп до електронно здравно досие”
Какво е обезщението при настъпило застрахователно събитие?
- За “Смърт” в резултат на злополука или заболяване - 2 000 лв.
- Лимита за риска “Възстановяване на медицински разходи” наложени в резултат на злополука е до 200 лв. Прилага се подлимит за разходи за медикаменти и медицински транспорт от 100 лв., както и самоучастие в размер на 30%.
- По услугата “Телемедицина” Застрахованото лице има право на 1 видео консултация с правоспособен лекар за срока на застраховката.
Удостоверение за Застрахователен агент ТУК
Продуктов лист на Застраховката ТУК
Претенция за изплащане на обезщетение при събитие – бланка за изтегляне ТУК
Общи условия ТУК